BİTTİ BİLE...

Başlasın artık adı altında yazdığım kitap fuarı, nasıl başladığını anlamadan bitti bile...Fuarı son günü ziyaret etmiş olmakla beraber bir kitap fuarını daha geride bırakmış durumdayız.Fazla söze gerek yok burdan sonrasını kelimeler değil fotoğraflar anlatsın....

Fuarda ilk ziyarette bulunduğumuz kişi ünlü astrolog Nuray Sayarı. Ufak bir terapiden Nuray Sayarı buralara kadar gelmişken imzalı bir kitabını almadan olmazdı bir de güzel dilekler eşliğinde.Bu aralar bütün sırlarımı açığa dökmek peşindeyim....:))))sonra ver elini kitap fuarı....

Nuray Sayarı buralara kadar gelmişken imzalı bir kitabını almadan olmazdı bir de güzel dilekler eşliğinde.Bu aralar bütün sırlarımı açığa dökmek peşindeyim....:))))


Evet fuarda kendilerini görme şerefine ulaştığımız ünlü yazarlara aşağıda devam ediyorum beni takip edin.....

                                                  

  Kitap fuarının son günü olduğu için  kalanlarla yetindik.Artık okunmak için beni bekleyen bir sürü kitaplarım oldu.Umarım kendilerine yeterince vakit ayırıp okuma imkanım olur.




Yorumlar

çiço dedi ki…
merhaba mimin var bende :)
Vayyy...çok teşekkür ederim bu benim ilk mimim..en yakın zamanda duygu ve düşüncelerimi belirtiyorum...:))))
Follow_me dedi ki…
kitap fuarlarını çok seviyorum.
Bolat dedi ki…
Fuara baya bir rağbet olmuş:)
Aynen kendimi kaybediyorum resmen...
Evet gerçekten çok kalabalıktı.Kitap fuarlarına böyle ilgiyi gördükçe daha çok mutlu oluyorum; okumak konusunda insanların daha çok bilinçlendğini umarak...
İzmirliden İzmirliye sevgiler :) Kitap Fuarında denk geldik belki de ama birbirimizi tanıyamadık olamaz mı olabilir! :) Sevgiler...
Umarım bir sonraki kitap fuarına beraber gitmek dileğiyle..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sadece Tavsiye...

HAYATIMIZDAKİ DOĞRULAR...